WYWIAD Z FIORE KOSMETOLOGIA ESTETYCZNA

WYWIAD PRZEPROWADZONY Z PANIAMI: JOANNĄ WINCZAKIEWICZ I EMILIĄ RACHOWSKĄ

logofiore

Zanim zaczniemy proszę powiedzieć gdzie można znaleźć państwa gabinet?
Nasz gabinet znajduje się w Toruniu, przy ul. Dąbrowskiego 6, na terenie Centrum Handlowego Twierdza.

Jak długo jesteście Państwo na rynku?
Działamy od września 2016 roku.

Jakie oferowaliście Państwo zabiegi przed zakupem systemu Cosmosoft?
W swojej ofercie posiadamy szerokie spektrum zabiegów z zakresu kosmetologii oraz medycyny estetycznej. Jeśli chodzi o modelowanie sylwetki dotychczas nasi klienci mogli korzystać z zabiegów Icoone, bandaży modelujących Arosha oraz mezoterapii igłowej.

Skąd pojawiła się u Państwa potrzeba inwestycji w nowe urządzenia?
Wiele osób próbuje bezskutecznie pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej pomimo systematycznych ćwiczeń i diety. Obecnie klienci oczekują wysokich efektów. Szukaliśmy urządzenia, które spełni ich oczekiwania, a jednocześnie będzie mało inwazyjne.

Na rynku jest cała masa różnego rodzaju systemów, czemu wybór padł na Cosmosoft?
Wybór odpowiedniego urządzenia zajął nam dużo czasu. Szukaliśmy metody efektywnej, a jednocześnie bezpiecznej. Przede wszystkim przekonały nas efekty zabiegów, potwierdzone badaniami klinicznymi oraz działanie redukujące nie tylko podskórną tkankę tłuszczową, ale także tłuszcz trzewny. Ponadto zabieg jest bardzo przyjemny i bezpieczny dla klienta!

W jaki sposób oferta zabiegów Cosmosoft spełniła oczekiwania klientów?
Nasi klienci są bardzo zadowoleni z systemu Redustim Cosmosoft, przede wszystkim jeśli chodzi o efekty zabiegów, ale również uczucie odprężenia podczas sesji. Wiele osób narzeka na zatrzymywanie wody w organizmie. Drenaż, jaki dodatkowo towarzyszy zabiegowi, doskonale sobie z tym radzi.

Jak wprowadzenie do oferty urządzenia Cosmosoft wpłynęło na rozwój kliniki?
Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą. Przez półtora roku naszej działalności udało nam się zdobyć pokaźną bazę klientów. Urządzenie Redustim Cosmosoft przyciagnęło do nas kolejnych klientów, którzy chcą zadbać nie tylko o swoją sylwetkę, ale także o zdrowie, a sama dieta oraz ruch okazuje się niewystarczający, aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Podzielcie się Państwo z nami swoimi wynikami (centymetry, leczenie bezpłodności, samopoczucie klientów)
Efekty zabiegów są zaskakujące! Po 12 zabiegach 30 lub 60 minutowych odnotowujemy utratę około 5-8 cm w obwodzie pasa. Dodatkowo osoby korzystające z systemu Redustim Cosmosoft zgłaszają nam świetne efekty w postaci redukcji cellulitu oraz dużej poprawy jędrności skóry! Klienci bardzo lubią też sam zabieg oraz uczucie odprężenia, jakie towarzyszy im po zakończonej sesji.

A może macie Państwo spektakularne sukcesy, którymi możecie się podzielić z innymi?
Naszą ostatnią „rekordzistką” była klientka, która po 12 zabiegach 30 minutowych miała prawie 10 cm mniej w pasie!

Jakie techniki marketingowe, zagwarantowały Państwu sukces? Jeśli chodzi o samą promocję urządzenia Redustim Cosmosoft największe rezultaty przyniosła nam reklama na terenie dwóch ośrodków fitness w Toruniu. Ponadto reklama w internecie, a przede wszystkim przedstawienie zdjęć efektów uzyskanych u naszych klientów.

Czy macie Państwo jakąś radę dla nowych gabinetów, od czego zacząć, na co kłaść największy nacisk, gdzie leży źródło sukcesu?
Na pewno bardzo ważny jest dobór odpowiedniego zabiegu dla danego klienta. Jeśli chodzi o system Redustim/Cosmosoft najlepsze efekty uzyskuje się u osób z nadwagą lub otyłością i/lub tkanką tłuszczową zlokalizowaną przede wszystkim w okolicy brzucha. Niezwykle istotna jest edukacja i mobilizacja klienta, aby korzystał z zabiegów regularnie, najlepiej co drugi lub trzeci dzień, bez przerywania serii. Ponadto należy poinformować klienta o konieczności picia większej ilości wody oraz wykonywania regularnego wysiłku tlenowego.
Niezwykle istotne są pomiary przed i po. Polecamy też wykonywać zdjęcia, które doskonale pokazują, jak poprawia się wygląd skóry, a nie tylko zmniejszenie obwodów!

Co dalej... nad jakimi rozwiązaniami zastanawiacie się Państwo w przyszłości?
Cały czas szukamy i analizujemy kolejne zakupy, aby podjąć dobrą decyzję dla naszych klientów. Jeśli chodzi o część kosmetologiczną rozważamy zakup zaawansowanej radiofrekwencji mikroigłowej. W przypadku medycyny estetycznej - systemu do przeszczepu tłuszczu własnego.

Wywiad PDF

Zachęcamy też do pobrania wywiadu w formie PDF